Mogo lansează portalul clientului MyMogo – platforma de self-service personalizată pentru clienți
16.02.2024

Suntem încântați să anunțăm lansarea MyMogo, portalul personal al clienților noștri. Aici este locul în care punem la dispoziția voastră 24/7 toate informațiile de care aveți nevoie pentru a asigura un management eficient al creditului.
Această lansare marchează un moment semnificativ în călătoria noastră continuă către transformarea digitală și susține angajamentul de a îmbunătății continuu experiența clienților pe întreg parcursul procesului de creditare, inclusiv în perioada de derulare. Fără eforturile colective și sprijinul întregii echipe de proiect, acest progres nu ar fi fost posibil.
Pentru prima jumătate a anului 2023, am stabilit două obiective principale, și anume digitalizarea și dezvoltarea continuă. Prin automatizarea procedurilor interne, echipa noastră operațională s-a concentrat pe satisfacerea nevoilor clienților, ca urmare a răspunsurilor mai rapide și a eliminării sarcinilor inutile. Toate aceste evoluții sunt oglindite în 2024, odată cu introducerea platformei MyMogo.
Platforma MyMogo a venit ca răspuns la nevoile voastre. Înainte de această lansare, am efectuat un sondaj detaliat care a generat o rată de răspuns remarcabilă, ajutându-ne astfel să înțelegem problemele cu care vă confruntați și să găsim soluții rapide și eficiente. Prin această platformă am reușit să implementăm o parte din funcționalitățile așteptate de voi și anunțăm că următoarele funcții solicitate – schimbarea datei scadente, opțiuni de restructurare și posibilitatea efectuării rambursărilor anticipate direct din portal precum și secțiunea de chat – vor fi disponibile în prima jumătate a acestui an. MyMogo este rezultatul dorinței de avansarea a procesului de digitalizare și al analizei atente a preferințelor și nevoilor voastre, beneficiarii serviciilor pe care le punem la dispoziție.
Portalul propriu, MyMogo, vă oferă o interfață ușor de utilizat pentru un control rapid și independent al contractului de împrumut auto. Pe lângă posibilitatea de a utiliza platforma în orice moment pentru a accesa beneficiile creditului, MyMogo pune la dispoziție o serie de avantaje precum:
- Gestionarea eficientă a creditului. Portalul permite vizualizarea și descărcarea documentelor contractuale în format PDF, urmărirea datei scadentei, efectuarea plăților în rate online și modificarea informațiilor personale.
- Adaptabilitate. Funcții precum afișarea unui grafic de plată permit distingerea cu ușurință între ratele plătite și cele neplătite, oferind un control complet asupra creditelor.
- Perspectivă completă. Platforma permite vizualizarea întregului istoric al contractelor, precum și accesarea informațiilor complexe despre datele personale înregistrate în baza noastră de date.
- Plăți recurente îmbunătățite. MyMogo facilitează configurarea plăților recurente, permițând activarea lor imediat după semnarea contractului și oferind notificări explicite în cazul în care o plată nu poate fi efectuată.
Experiența MyMogo este una personalizată și vă oferă control sporit asupra finanțelor. Această inovație nu este doar un portal digital, întrucât facilitează o înțelegere cuprinzătoare a obligațiilor și drepturilor contractuale și oferă o transparență sporită, prin examinarea restricțiilor contractuale și solicitarea asistenței.
Înțelegerea nevoilor clienților și adaptarea constantă reprezintă pilonii principali ai business-ului nostru. Din acest motiv, ne luăm angajamentul să punem întotdeauna la dispoziție instrumente digitale care să faciliteze o experiență financiară cât mai eficientă și și transparentă.
Descoperă MyMogo pentru a explora viitorul financiar și a deține controlul dimensiunii tale de credit cu doar câteva clicuri.
Descoperiți Portalul Self-service pentru Clienți
Acum vă puteți gestiona finanțele cu ușurintă și în siguranță






Solicită finanțare
Aplică pentru un credit în doar câțiva pași. Procesul este simplu si ușor de navigat. Astfel te bucuri rapid de finanțarea dorită, fără bătăi de cap.
Primește oferta
Vei primi online o oferta personalizată, ce conține toate detaliile, expuse clar, pentru ca tu sa poți lua o decizie informată.
Documente
Contractul digital este stocat în siguranță online, așa că îl poți revizui sau descărca oricând ai nevoie.
Accesează facturile cu ușurință
Primește notificări în timp real pentru facturi nou emise sau...
Automatizează plățile
Configurează plăți lunare automate pentru a nu rata niciodată o scadență.
Suntem alături de tine
Echipa noastră de suport pentru clienți este mereu aici pentru tine. Indiferent dacă ai o întrebare sau ai nevoie de ajutor, suntem la un apel sau mesaj distanță și întotdeauna bucuroși să te ajutăm!